آیا چت بات های مبتنی بر هوش مصنوعی میتونن به وفاداری مشتری کمک کنن؟ جواب کوتاه: قطعاً بله!
آیا چت بات های مبتنی بر هوش مصنوعی میتونن به وفاداری مشتری کمک کنن؟
جواب کوتاه: قطعاً بله!
وفاداری مشتری یعنی وقتی فردی به طور مداوم ترجیح میده از یک برند یا محصول خاص خرید کنه، نه از رقیبها. این نوع مشتریها فقط خرید تکراری نمیکنن؛ بلکه در واقع تبدیل به سفیر برند میشن، اون رو به دیگران معرفی میکنن و به افزایش اعتبارش در بازار کمک میکنن.
برای ایجاد چنین وفاداریای، باید تجربهای عالی، محصولی باکیفیت و ارتباطی شخصیسازیشده ارائه بدیم؛ چیزی فراتر از انتظار مشتری. و یکی از ابزارهایی که تو این مسیر خیلی به ما کمک میکنه، چتباتهای هوش مصنوعی هستن.
اگر شما هم به دنبال ارتقای خدمات مشتری و ساختن روابطی عمیقتر با مخاطبانتون هستید، الان زمان مناسبیه که به سرمایهگذاری روی چتباتهای هوش مصنوعی فکر کنید. پیشنهاد میکنیم سری به یارابات، همیار هوشمند کسبوکارها بزنید؛ با چند کلیک میتونید ایجنت اختصاصی خودتون رو بسازید و تجربه مشتریانتون رو متحول کنید.
شرکت فیگما اعلام کرد که در چارچوب همکاری جدید خود با گوگل، قصد دارد مدلهای…
تحقیقات انجامشده در موسسه فناوری ماساچوست (MIT) نشان میدهد که استفاده از مدلهای زبانی بزرگ…
در دنیای رقابتی هوش مصنوعی، معمولاً این باور وجود دارد که "هرچه بزرگتر، بهتر است".…
با نزدیک شدن به فصل خرید تعطیلات در ایالات متحده، گزارش جدیدی از بخش تجارت…
مقدمهای بر تغییرات جدید اسپاتیفای اسپاتیفای در روز پنجشنبه بهروزرسانیهای مهمی را در سیاستهای هوش…
مقدمهای بر ارزیابیهای جدید OpenAI در روز پنجشنبه، OpenAI گزارشی جدید منتشر کرد که به…