آیا چت بات های مبتنی بر هوش مصنوعی میتونن به وفاداری مشتری کمک کنن؟ جواب کوتاه: قطعاً بله!
آیا چت بات های مبتنی بر هوش مصنوعی میتونن به وفاداری مشتری کمک کنن؟
جواب کوتاه: قطعاً بله!
وفاداری مشتری یعنی وقتی فردی به طور مداوم ترجیح میده از یک برند یا محصول خاص خرید کنه، نه از رقیبها. این نوع مشتریها فقط خرید تکراری نمیکنن؛ بلکه در واقع تبدیل به سفیر برند میشن، اون رو به دیگران معرفی میکنن و به افزایش اعتبارش در بازار کمک میکنن.
برای ایجاد چنین وفاداریای، باید تجربهای عالی، محصولی باکیفیت و ارتباطی شخصیسازیشده ارائه بدیم؛ چیزی فراتر از انتظار مشتری. و یکی از ابزارهایی که تو این مسیر خیلی به ما کمک میکنه، چتباتهای هوش مصنوعی هستن.
اگر شما هم به دنبال ارتقای خدمات مشتری و ساختن روابطی عمیقتر با مخاطبانتون هستید، الان زمان مناسبیه که به سرمایهگذاری روی چتباتهای هوش مصنوعی فکر کنید. پیشنهاد میکنیم سری به یارابات، همیار هوشمند کسبوکارها بزنید؛ با چند کلیک میتونید ایجنت اختصاصی خودتون رو بسازید و تجربه مشتریانتون رو متحول کنید.
دادستان کل تگزاس، کن پکسون، به تازگی تحقیقات خود را علیه دو شرکت بزرگ فناوری،…
هوش مصنوعی و چالشهای جدید در نشر کتاب در دنیای امروز، فناوری و هوش مصنوعی…
در سالهای اخیر، هوش مصنوعی (AI) به یکی از ارکان اصلی عملیات کسبوکارها در سراسر…
در دنیای فناوری، هر روز خبرهای تازهای از نوآوریهای چشمگیر به گوش میرسد. یکی از…
پنجشنبه گذشته، شرکت OpenAI مدل هوش مصنوعی جدید و مدتها مورد انتظار خود، GPT-5، را…
در دنیای امروز که هوش مصنوعی بهعنوان یکی از مهمترین فناوریهای تحولآفرین شناخته میشود، تحولات…