شرکت Casper که در زمینهی فروش تشک و کالای خواب فعالیت دارد، با یک ایدهی خلاقانه و طنزآمیز توانست توجه مخاطبان را به شکلی چشمگیر جلب کند: طراحی یک چتبات بازاریابی متفاوت!
شرکت Casper که در زمینهی فروش تشک و کالای خواب فعالیت دارد، با یک ایدهی خلاقانه و طنزآمیز توانست توجه مخاطبان را به شکلی چشمگیر جلب کند: طراحی یک چتبات بازاریابی متفاوت!
ایده ساده ولی هوشمندانه بود: کسپر یک لندینگ پیج تعاملی برای معرفی چتباتی به نام Insomnobot 3000 ساخت. کاربران تنها کافی بود به شمارهای مشخص پیام دهند تا این چتبات خودکار با آنها وارد گفتگو شود. نتیجه چه بود؟
افزایش چشمگیر تعاملات شبانه با مشتریان، رشد بانک اطلاعاتی مخاطبان و تبدیل شدن این چتبات به سفیر نامرئی برند حتی در نیمههای شب!
شخصیت طنزآمیز و شوخطبع این چتبات، مخصوصاً علاقهاش به میانوعدههای شبانه، باعث شد خیلی زود محتوای تولیدشده دربارهاش وایرال شود و توجه رسانهها را جلب کند.
این مثال نشان میدهد بازاریابی مکالمهای چطور میتواند با کمک کمی خلاقیت به یک ترند تأثیرگذار تبدیل شود. وقتی شخصیتی مجازی خلق میکنید که کاربران بتوانند با آن ارتباط بگیرند و از تعامل با آن لذت ببرند، یک تجربهی منحصربهفرد شکل میگیرد که هم سرگرمکننده است و هم به رشد برند کمک میکند.
Insomnobot 3000 دقیقاً همانقدر عجیب، بامزه و خلاقانه بود که باید باشد نمونهای عالی از بازاریابی مدرن در دنیای دیجیتال.
شرکت فیگما اعلام کرد که در چارچوب همکاری جدید خود با گوگل، قصد دارد مدلهای…
تحقیقات انجامشده در موسسه فناوری ماساچوست (MIT) نشان میدهد که استفاده از مدلهای زبانی بزرگ…
در دنیای رقابتی هوش مصنوعی، معمولاً این باور وجود دارد که "هرچه بزرگتر، بهتر است".…
با نزدیک شدن به فصل خرید تعطیلات در ایالات متحده، گزارش جدیدی از بخش تجارت…
مقدمهای بر تغییرات جدید اسپاتیفای اسپاتیفای در روز پنجشنبه بهروزرسانیهای مهمی را در سیاستهای هوش…
مقدمهای بر ارزیابیهای جدید OpenAI در روز پنجشنبه، OpenAI گزارشی جدید منتشر کرد که به…