چگونگی استفاده از چتبات در مراکز تماس با هدف بهبود ۵۰ درصدی؛ راهنمای جامع استفاده از چتبات در مراکز تماس
امروزه مراکز تماس به دنبال راههای نوین برای بهبود عملکرد و کاهش هزینههای عملیاتی خود…
ورود به یارابات + ثبتنام
این پست، اولین آموزش از سلسله آموزش های ویدیویی در مورد یارابات خواهد بود. امکان…
فناوری و نوآوری، قلب تپنده یارابات
فناوری و نوآوری در یارابات، داستانی از چالشها و موفقیتهای الهامبخش است که از توسعه…
پردازش زبان طبیعی (NLP) و کاربردهای آن در چتباتهای هوشمند. راهنمای جامع از مفاهیم اولیه تا پیادهسازی عملی در کسب و کار
امروزه با گسترش فناوری هوش مصنوعی، چتباتها به ابزاری اساسی در ارتقای تجربه مشتری و…
مستندات API یارابات: پلی برای اتصال هوشمند
در دنیای امروز، یکپارچگی و انعطافپذیری دو مؤلفه کلیدی برای بهرهبرداری حداکثری از ابزارهای هوشمند…
چگونه با درک مدلهای زبانی هوش مصنوعی میتوانیم کارایی را تا ۴۰% افزایش دهیم؟راهنمای کامل مدل زبانی هوش مصنوعی
امروزه سازمانها و کسبوکارها به دنبال راههای نوین برای بهبود عملکرد و افزایش کارایی خود…
ثبتنام در یارابات + ورود – آموزش متنی
فرآیند ثبتنام در یارابات به دو روش امکانپذیر است: از طریق شماره تلفن همراه از…
یارابات، نماد تبدیل ایدهها به واقعیت
در سال ۱۳۹۸، ما با یک هدف بزرگ و آرزوهایی بلندپروازانه وارد دنیای استارتاپها شدیم.…
چت باتهای هوش مصنوعی چگونه کار میکنند؟ آموزش هوش مصنوعی به زبان ساده
این روزها کمتر کسی پیدا میشود که اسم هوش مصنوعی را نشنیده یا حداقل یکبار…
چت بات چیست؟ کاربرد ها و مزایای استفاده از چت بات در کسب و کار
در دنیای امروزی که فناوری با سرعتی چشمگیر در حال پیشرفت است، هوش مصنوعی نقش…