
تا چند سال پیش، مشاوره مالی یعنی تماس با کارشناس، انتظار پشت خط، یا حضور در شعبه. اما حالا، بانک آمریکا با چتبات هوشمند خود یعنی ERICA، همهچیز را تغییر داده است.
این دستیار دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی، توانسته تنها در چند سال، به رکورد ۱.۵ میلیارد تعامل بانکی و مالی با کاربران دست پیدا کند — یعنی بهطور میانگین ۵۶ میلیون مکالمه در ماه!
ERICA دقیقاً چه کاری انجام میدهد؟
ERICA یک چتبات مالی هوشمند است که با بهرهگیری از فناوری پردازش زبان طبیعی (NLP)، میتواند سوالات و درخواستهای کاربران را درک کرده و پاسخهایی بسیار دقیق ارائه دهد در حدی که انگار با یک مشاور مالی خبره در حال صحبت هستید!
این چتبات به کاربران کمک میکند تا:
- حسابهای بانکی خود را مدیریت کنند
- هزینهها را پیگیری کنند
- قبوض خود را پرداخت کنند
- و حتی مشاوره مالی شخصیسازیشده دریافت کنند
همه اینها بدون نیاز به تماس تلفنی یا مراجعه حضوری.
چرا ERICA اهمیت دارد؟
با چنین نرخ استفادهای، هزاران ساعت از وقت نیروی انسانی صرفهجویی شده و طبق برآوردها، میلیاردها دلار هزینه عملیاتی برای بانک آمریکا کاهش یافته است.
نتیجه؟
رضایت بیشتر مشتریان + کاهش هزینهها + دسترسی سریع و ۲۴ساعته به خدمات.
الهامی برای بقیه صنعت مالی
اگر بانک آمریکا توانسته با یک چتبات تا این حد بهرهوری و رضایت مشتری ایجاد کند، چرا سایر بانکها و مؤسسات مالی هنوز منتظرند؟
واضح است که آینده خدمات مالی، به سمت چتباتها و ایجنتهای هوشمند در حال حرکت است.
شما هم میتوانید یک ERICA برای کسبوکار خود داشته باشید!
ما در یارابات به شما این امکان را میدهیم تا بدون نیاز به دانش برنامهنویسی، یک ایجنت هوشمند شخصیسازیشده برای کسبوکارتان بسازید چه در حوزه مالی، چه خدمات مشتری، فروش یا پشتیبانی.
🎁 همین حالا از تست رایگان ۷ روزه یارابات استفاده کنید و قدم اول را برای ایجاد تحولی هوشمند در فرآیندهای کاری خود بردارید.
برای شروع اینجا کلیک کنید :

دیدگاهتان را بنویسید